in

Projektowanie stoiska targowego – jak wykorzystać zasady space brandingu?

Co sprawia, że uczestnik targów bez trudno orientuje się w przestrzeni? Jak zaprojektować doświadczenia uczestnika i przekazać wartości firmy na stoisku targowym podczas branżowego eventu? Warto sięgnąć po sprawdzone techniki projektowania przestrzeni, uwzględniające zasady space planningu, space brandingu oraz wayfindingu. Te trzy pojęcia doskonale opisują to, co nazywamy spójnym systemem komunikacji, za sprawą którego możliwe jest intuicyjne poruszanie się w danej przestrzeni. Jak to działa? Sprawdź rozwiązania, które zaproponuje Ci wypożyczalnia mebli eventowych.

Spójna identyfikacja graficzna tworzy więź emocjonalną uczestnika targów z przestrzenią. Wyobraź sobie, że jesteś pierwszy raz w ogromnej hali targowej lub wielopoziomowej przestrzeni wystawienniczej. Co sprawia, że łatwo odnajdujesz się w gąszczu alejek, stoisk targowych, chillout roomów i punktów gastronomicznych? Sekretem jest zagospodarowanie przestrzeni zgodnie z zasadami wayfindingu, space planningu oraz space brandingu, czyli technik, które wykorzystują architektoniczne i graficzne środki, aby zbudować system orientacji przestrzennej, który bezbłędnie i intuicyjnie prowadzi ludzi do celu. Ujednolicony system komunikacji obejmuje najczęściej:

  • oznakowanie zewnętrzne,
  • mapy i kostki interaktywne,
  • znaki kierunkowe,
  • oznaczenia stref,
  • znaki funkcyjne,
  • instrukcje i komunikaty,
  • tablice informacyjne.

Wayfinding usprawnia dotarcie do stoisk targowych, które warto z kolei zaprojektować zgodnie z ideą space planningu oraz space brandingu. Sprawdź, która wypożyczalnia mebli eventowych się w tym specjalizuje.

Co to jest space branding?

Choć space branding uznawany jest przede wszystkim za jeden z głównych elementów strategii employer brandingowej, która odpowiada za stworzenie przyjaznej przestrzeni, sprzyjającej kreatywności, poprawiającej samopoczucie i budującej komfort pracy, jego zasady można z powodzeniem zastosować podczas projektowania efektownego, praktycznego i skutecznego stoiska targowego. Space branding zakłada wykorzystanie w przestrzeni spójnych z brand bookiem marki elementów, w tym:

  • logotypu,
  • folii na przeszkleniach,
  • tapet i grafik,
  • elementów scenograficznych,
  • neonów i instalacji świetlnych,
  • rozwiązań cyfrowych, multimedialnych, z systemem ekranów bezszwowych na czele.

Połączenie space brandingu z ideą space planningu, która stanowi kluczowy etap w tworzeniu funkcjonalnego wnętrza, maksymalnie wykorzystując dostępne miejsce i czerpiąc korzyści ze specyfiki konkretnego budynku, pozwoli Ci stworzyć stoisko targowe, od którego nikomu nie będzie chciało się odejść.

Jak zbudować stoisko targowe zgodnie z zasadami space brandingu?

Jak zbudować wyjątkowe stoisko targowe? Wynajem gotowego systemu, wynajem mebli na eventy to może być dobre rozwiązanie, jeśli wcześniej przygotujesz profesjonalny projekt zabudowy targowej, uwzględniający strategie wayfindingu, space planningu i space brandingu. Wykorzystaj więc detale architektoniczne, które tworzą historię danego miejsca, połącz je za pomocą prostych komponentów graficznych z identyfikacją Twojej marki, podkreśl swoje wartości, dbając o przejrzystą i funkcjonalną zabudowę, aby Twoje stoisko wyróżniało się na tle konkurencji. W projekcie warto uwzględnić również trendy i nowoczesną technologię, które dostarczają wyjątkowe, zapadające w pamięć, pozytywne bodźce sensoryczne. Pamiętaj, że tworzenie więzi emocjonalnej z konsumentem rozgrywa się na wielu płaszczyznach, zwłaszcza podczas dużego eventu.

Połączenie zasad wayfindingu, space planningu i space brandingu podczas eventu

Zaprojektowanie funkcjonalnego, ergonomicznego, komfortowego i bezpiecznego stoiska targowego, które przyciąga wzrok designem, kolorami, oświetleniem, muzyką i multimediami to nie lada wyzwanie. Właśnie dlatego potrzebujesz wsparcia ekspertów. Profesjonalna wypożyczalnia eventowa przygotuje projekt zabudowy targowej, umożliwi wynajem mebli na eventy oraz całego systemu modułowego, za pomocą którego zbudujesz dowolne stoisko targowe. Zaznacz w briefie na wstępie współpracy z firmą wystawienniczą, że zależy Ci na tym, aby projekt zabudowy targowej uwzględniał przeplatające się, spójne na poziomie estetyki oraz treści zasady wayfindingu, space planningu oraz space brandingu. Zadbaj przy tym o równie dopracowane materiały reklamowe i gadżety, które uatrakcyjnią targową ekspozycję.

0 0 oceny
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Nagrzewnica olejowa – efektywne rozwiązanie do ogrzewania i suszenia

Jakie akcesoria wybrać do łazienki w stylu nowoczesnym?